El Servei Extraescolar acull nenes i nens de l'Escola Maternal fins els sis anys d'edat.Funciona tot l'any, els deu mesos de curs escolar i els mesos de vacances juliol i agost.

El servei durant el curs escolar consisteix en portar i recollir als infants a les respectives escoles dels diferents sistemes educatius de la Parròquia d'Encamp l'Escola Andorrana, l'Escola Francesa, i l'Escola Espanyola.

Per la tarda en tornar de l'escola es dóna el berenar i els acompanyem a fer les diferents activitats extraescolars (piscina,gimnàstica ritmica, baby-gym, futbol, etc...).

En els períodes de vacances escolars : Tots Sants, Nadal i Reis, Carnaval i Setmana Santa, tenim els infants en règim de pensió completa.

Per les vacances d'estiu els mesos de juliol i agost, gaudeixen d'un programa d'activitats lúdiques.